Cumhurbaşkanı Erdoğan, Bişkek’te ‘Recep Tayyip Erdoğan Bişkek Kırgız-Türk Dostluk Devlet Hastanesi’ Açılışını Gerçekleştirdi Türk Devletleri Teşkilatı Devlet Başkanları Konseyi 11. Zirvesi’ne katılmak üzere Kırgızistan’a giden Cumhurbaşkanı Erdoğan, ziyaretinde önemli bir adım attı. Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te bulunan ‘Recep Tayyip Erdoğan Bişkek Kırgız-Türk Dostluk Devlet Hastanesi’nin açılışını yapan Erdoğan, isminin taşıdığı hastanenin açılışından duyduğu memnuniyeti dile getirdi….
Türk Devletleri Teşkilatı Devlet Başkanları Konseyi 11. Zirvesi’ne katılmak üzere Kırgızistan’a giden Cumhurbaşkanı Erdoğan, ziyaretinde önemli bir adım attı. Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te bulunan ‘Recep Tayyip Erdoğan Bişkek Kırgız-Türk Dostluk Devlet Hastanesi’nin açılışını yapan Erdoğan, isminin taşıdığı hastanenin açılışından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan açılış töreninde yaptığı konuşmada, “150 yataklı böyle bir hastane ile iftihar etmekten başka bir şey olamaz. Bunu çok daha ileri bir noktaya taşımaya çalışacağız. Şahsımın isim olarak konduğu bu hastaneden iftihar etmekten başka herhangi bir şey olmaz. Böyle bir hastaneyi Kırgızistan’a kazandırdığımız için çok mutluyuz” dedi.
Kırgızistan ziyareti sırasında hastane açılışının yanı sıra ülke liderleriyle görüşmeler gerçekleştiren Erdoğan, bu tür işbirliklerinin Türk devletleri arasındaki dayanışmayı güçlendirdiğini vurguladı. Türk Dünyası’nın birlik ve beraberliği için atılan adımların önemine değinen Erdoğan, benzer projelerin artarak devam edeceğini belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Kırgızistan ziyareti ve hastane açılışı, Türk Devletleri Teşkilatı’nın dayanışma ruhunu pekiştiren önemli bir adım olarak kayda geçti. Erdoğan’ın konuşması ve açılış töreni, Türk devletlerinin birbirine olan desteğini ve kardeşliğini bir kez daha gözler önüne serdi.
Reklam & İşbirliği: [email protected]