Murat Sancak Yeniden Başkanlığa Seçildi Adana Demirspor’un Süper Lig takımında Murat Sancak, yeniden başkanlık görevine getirildi. Sancak, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, kulübün yeni yönetim kurulunun belirlendiğini duyurdu. Yeni Yönetim Kurulu Belirlendi Sancak, yönetimin hayırlı olmasını dileyerek, “Mücadeleye devam. Hep birlikte oyunları bozacağız. Hevesler kursaklarda kalacak.” ifadelerini kullandı. Başkanlığındaki 13 kişilik yönetim kurulunda, Metin Korkmaz…
Adana Demirspor’un Süper Lig takımında Murat Sancak, yeniden başkanlık görevine getirildi. Sancak, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, kulübün yeni yönetim kurulunun belirlendiğini duyurdu.
Sancak, yönetimin hayırlı olmasını dileyerek, “Mücadeleye devam. Hep birlikte oyunları bozacağız. Hevesler kursaklarda kalacak.” ifadelerini kullandı. Başkanlığındaki 13 kişilik yönetim kurulunda, Metin Korkmaz ikinci başkanlığa, Hasan Surözü başkan vekilliğine, Ali Sancak ise as başkanlığa seçildi.
Adana Demirspor Kulüp Başkanı Murat Sancak, 25 Şubat’ta görevini Metin Korkmaz’a devretmişti. Ancak şimdi tekrar başkanlık görevine geri dönüş yapmış oldu.
Reklam & İşbirliği: [email protected]