Bakan Kurum, Manavgat Orman Yangını Hakkında Açıklamalarda Bulundu Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, 2021 yılında Manavgat’ta meydana gelen orman yangınıyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. “Tarihimizin En Büyük Yangınlarından Biriydi” Bakan Kurum, yangını tarihin en büyük felaketlerinden biri olarak nitelendirerek, “O yangınları ve bizlerde bıraktığı izleri silmek için verdiğimiz çabaları asla unutamayız.” ifadelerini…
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, 2021 yılında Manavgat’ta meydana gelen orman yangınıyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
Bakan Kurum, yangını tarihin en büyük felaketlerinden biri olarak nitelendirerek, “O yangınları ve bizlerde bıraktığı izleri silmek için verdiğimiz çabaları asla unutamayız.” ifadelerini kullandı.
Bakan Kurum, “Çok şükür ki o acı günler artık geride kaldı, vatandaşlarımızın yüzü gülüyor.” diyerek, yangın sonrası atılan adımların olumlu sonuçlar verdiğini vurguladı.
Son olarak, Bakan Kurum, deprem bölgesinde yaşayan vatandaşlar için de aynı kararlılıkla çalışacaklarını belirterek, “Her bir ailemizin yüzü gülene kadar aynı gayretle çaba sarf edeceğiz.” dedi.
Açıklamalarıyla dikkat çeken Bakan Kurum, doğal afetlerde gösterilen dayanışmanın önemine vurgu yaptı ve gelecekte benzer felaketlerle başa çıkmak için hazırlıklı olunması gerektiğini belirtti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]